14 juni 2013

62,12%

I kväll har jag varit i Finspång och för första gången ridit LB:3 . Sophie var med och coachade och jag fick med mig många bra tävlings-tips från henne :-) Blev jätteglad och förvånad när jag fick veta poängen - 62,12%

Första gången på lång bana och jag hade flera 6:or, 7:or och även en 8:a. Jippie! De poängen som  var lägre (ett par 5:or och en 4:a) berodde på att jag inte riktigt fick till mellan-gångarterna.

Vi slutade precis utanför placering och jag är så nöjd och glad :-) Härlig avslutning på första delen av säsongen. Nästa tävling blir efter semestern i slutet av augusti. Längtar redan!

4 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Jag sa ju att du inte skulle ge upp :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Tur att jag inte ger upp i första taget... Gnäller bara lite ;-)
      Tack för all pepping :-)

      Radera
  2. Grattis tjejen, vad kul :)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Ja, det känns riktigt kul att det gick lite bra igen :)

      Radera